maandag 11 oktober 2010

Paris D3

Dag drie:
Ook deze dag kregen we een wake-up call om 07.30u,.

We zorgden dat onze koffer in gepakt was en dat wij een lading make-up op ons gezicht hadden.



De eerste uitstap van de dag was naar de markt gaan. Leen, Dominique en ik hadden een klein winkeltje ontdekt met leuke kleren, dus hebben we daar maar onze inkopen gedaan (lol).



Daarna gingen we naar de Villa la Roche, het gebouw waar ik en Pauline onze presentatie moesten doen, over de architect Le Corbusier en zijn beroemde La promenade architecturale.








Achteraf bezochten we ook een gebouw van Le Corbusier, Villa Savoye. Hij ontwierp het gebouw in dezelfde periode.






....











....


Eindelijk gingen we terug naar huis naar Hasselt. De busrit was niet erg leuk aangezien iedereen moe was en het gewoon te lang duurde vanwege de file. Toch vond ik de drie dagen in Parijs zeer leuk en leerrijk, maar ik was blij dat ik terug thuis was.






1 opmerking: